Regulamin sklepu

Regulamin sprzedaży sklepu internetowego www.balonyhelowe24.pl

I. Postanowienia ogólne

Właścicielem sklepu internetowego www.balonyhelowe24.pl, funkcjonującego w sieci Internet pod adresem www.balonyhelowe24.pl,  zwanego dalej „Sklepem” oraz „Sprzedającym” jest firma Migano S.C. zarejestrowana przy ul. Kartograficznej 88c/m33,  03-298 w Warszawie. 

Adres do korespondencji i dane kontaktowe:

Migano S.C.
ul. Kartograficzna 88c/m33
03-290 Warszawa
NIP 5242813637
Regon: 365874905

e-mail:  kontakt@balonyhelowe24.pl

Niniejszy Regulamin Sklepu, zwany dalej „Regulaminem” określa w szczególności rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną oraz warunki zawierania umów na odległość za pośrednictwem Sklepu.

Regulamin dostępny jest w na stronie internetowego Sklepu pod adresem: www.balonyhelowe24.pl.

Sklep prowadzi sprzedaż tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

Przedmiotem działalności Sklepu jest sprzedaż balonów, kwiatów, bukietów, tortów i dodatków, znajdujących się w aktualnej ofercie handlowej Sklepu, zwanymi dalej „Produktami”. Szczegółowy opis poszczególnych Produktów zawarty jest na stronie internetowej przy każdym Produkcie.

Wszystkie ceny podane w Sklepach są cenami brutto (zawierają podatek VAT od towarów i usług, który na chwilę powstania zobowiązania wynosi w zależności od produktu 0%, 8%, bądź 23%). Do wartości zamówienia doliczony jest koszt dostawy, który dodawany jest automatycznie do wartości zamówienia. Koszt dostawy obliczany jest w zależności od zmiennych parametrów np. miejsca dostawy, ilości zamówionych produktów, terminu dostawy i wagi przesyłki (zamówienia).

Ofertę kwiatów i tortów w ramach dodatków na naszej stronie internetowej prosimy traktować jako przykładowe wzory, ze względu na współprace z różnymi kwiaciarniami i cukierniami w Polsce.

Prawo do odstąpienia od umowy:

Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego www.balonyhelowe24.pl, przysługuje - na podstawie przepisów prawa - prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru. Aby odstąpić od umowy prosimy o podanie przyczyny. Wszystkie zamówienia oparte na balonach, kwiatach bądź tortach, które zamawiane są przez naszą stronę są spersonalizowane w ramach składanego zamówienia i nie mogą zostać zwrócone lub sprzedane drugi raz. Klient może odstąpić od umowy przy dostarczeniu błędnego zamówienia lub zniszczonego zamówienia w ramach dostawy. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres mailowy: kontakt@balonyhelowe24.pl 

II. Zamówienia

1. Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez sklep/stronę internetowy www.balonyhelowe24.pl, oraz poprzez pocztę elektroniczną, kierując zamówienie na adres kontakt@balonyhelowe24.pl. Zamówienie złożone drogą mailową na adres kontakt@balonyhelowe24.pl oznacza, że klient zapoznał się z regulaminem sklepu i go akceptuje.

2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Realizacja zamówienia następuje zgodnie z zamówieniem klienta. Nie realizujemy zamówień w następujące dni:

• Nowy Rok,

• Pierwszy i drugi dzień Świąt Wielkanocnych,

• Wszystkich Świętych,

• Pierwszy i drugi dzień Bożego Narodzenia,

• Możliwym jest wyznaczenie dodatkowych dni zamknięcia sklepu po wcześniejszej informacji na witrynie sklepu internetowego.

3. Do realizacji zamówienia konieczne jest podanie adresu dostawy (imię i nazwisko, ulica, kod pocztowy, miasto) oraz danych kontaktowych (imię i nazwisko, telefon, e-mail), a w przypadku dostawy na grób, niezbędne jest podanie lokalizacji grobu: sektor, rząd, numer grobu.

4. Po złożeniu zamówienia (zarejestrowaniu zamówienia w systemie sprzedaży balonyhelowe24.pl,  przez obsługę Sklepu). Klient otrzymuje e-mailem wiadomość potwierdzającą, że zamówienie dotarło do Sklepu. Potwierdzenie to nie oznacza przyjęcia przez Sklep zamówienia do realizacji, lecz stanowi potwierdzenie dla klienta, że jego zamówienie zostało poprawnie zarejestrowane w bazie danych sklepu.

5. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu sklepu i jego przestrzeganiem, również w przypadku złożenia zamówienia bezpośrednio na adres mailowy sklepu kontakt@balonyhelowe24.pl

6. W przypadku podania niepełnych lub błędnych danych - Sprzedający spróbuje skontaktować się z Kupującym w celu ich uzupełnienia lub sprostowania. Jeśli przez 1 dzień kontakt z klientem nie będzie możliwy Sprzedający może odstąpić od realizacji zamówienia lub odmówić rezerwowania towaru dla zamówienia.

7. Sprzedawca dopuszcza następujące formy płatności za Produkty:

• płatność przez Przelewy24.pl/PayU,

• płatność przez PayPal,

• przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy wskazany na stronie internetowej Sklepu - zamówienie jest realizowane dopiero po wpłynięciu należności na konto,

• internetowe formy płatności Sklepu obsługuje serwis Przelewy24.pl/PayU. Korzystając z tego serwisu klient dokonuje opłaty w momencie składania zamówienia za pomocą jednego z dostępnych kont bankowych w panelu Przelewy24.pl/PayU, Paypal.

8. Umowa kupna-sprzedaży Produktu zostaje zawarta z chwilą, w której przedstawiciel sklepu drogą elektroniczną (e-mailem – na podany przez klienta adres poczty elektronicznej) lub telefonicznie potwierdzi, że zamówienie zostało skierowane do realizacji. Brak potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji, oznacza, że zamówienie nie zostało przyjęte do realizacji a pieniądze, które zostały wpłacone na poczet realizacji zamówienia zostaną zwrócone.

9. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, balonyhelowe24.pl zastrzegają sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia, bądź odmowy przyjęcia zamówienia do realizacji - o zaistniałej sytuacji zobowiązują się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego telefonicznie, bądź na adres mailowy wskazany w formularzu zamówienia.

10. Produkty dostarczane są przez kierowców lub odbierane osobiście w wyznaczonym miejscu.

11. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu jego wysłania – zmiany nie dotyczą tortów, ponieważ są wykonywane z większym wyprzedzeniem. Wprowadzanie zmian jest możliwe poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta e-mailem pod adresem kontakt@balonyhelowe24.pl ale zastrzeżeniem, że nie później, niż 24 godziny przed realizacją dostawy – z wyłączeniem tortów, które wchodzą w skład zamówienia, w takim przypadku koszt tortu będzie potrącony z ogólnej wartości zamówienia.

12. Odbierając zamówiony towar nabywca powinien sprawdzić, czy zamówiony produkt/y nie został/y uszkodzony podczas transportu a także, czy dostarczony produkt/y jest zgodny z zamówieniem. Sprawdzenie to musi się odbyć w obecności dostawcy. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub braku zgodności produktu z zamówieniem, kupujący powinien spisać protokół reklamacyjny oraz jak najszybciej skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. Wszelkie reklamacje z tego tytułu, będą uwzględniane jedynie po dostarczeniu protokołu reklamacyjnego.

13. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie zamówienia lub opóźnienie w dostawie spowodowane wyłącznie, w wyniku podania przez Klienta błędnego adresu dostawy.

14. W dniach 21 stycznia (Dzień Babci), 14 lutego (Walentynki), 8 marca (Dzień Kobiet) oraz 26 maja (Dzień Matki) - realizacja dostawy zamówień do Klienta odbywa się w godzinach od 8:00 do 21:00 bez możliwości wyboru przedziału godzinowego, ponieważ we wskazanych dniach ilość dostaw jest tak wielka, że nie jesteśmy w stanie zagwarantować dostawy na konkretną godzinę.

15. Sprzedający może odstąpić od realizacji zamówienia bez podania przyczyny, po złożeniu zamówienia w terminie maksymalnie do 24 godzin od złożenia zamówienia, przy zachowaniu odstąpienia, od realizacji zamówienia w formie przesłanego maila pod adres zdefiniowany w ramach złożonego zamówienia.

III. Reklamacja i zwroty 

1. Wszystkie dostarczone produkty w ramach zamówienia, powinny być reklamowane w chwili dostawy pod wskazany adres, jeżeli taka reklamacja nie zostanie zgłoszona w trakcie dostawy, zamówienie jest traktowane jako zgodne z zamówieniem, które jest wolne od wszelkich wad prawnych - można również zgłosić reklamację do 14 dni od terminu dostawy na maila kontakt@balonyhelowe24.pl, na piśmie na adres spółki, bądz telefonicznie na naszą inforlinię.

2. Sklep odpowiada wobec

Klienta za niezgodność z umową zakupionych towarów na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. z 2002 r., nr 141, poz. 1176 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych do wymienionej wyżej ustawy.

3. W przypadku odstąpienia od umowy balonyhelowe24.pl zwrócą klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, nie później niż 14 dni od dnia, w którym balonyhelowe24.pl zostały poinformowane o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.


4. Zwrotu płatności balonyhelowe24.pl dokonają przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że klient zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
5. Balonyhelowe24.pl mogą wstrzymać zwrot płatności do chwili otrzymania zwrotu zamówionego towaru.
6. Balonyhelowe24.pl informują że zwroty będą tylko i wyłącznie rozpatrywane, gdy zwrot zostanie zwrócone na adres : ul. Skarbka z gór 27b/m8, 03-287 Warszawa, w terminie nie późniejszym niż 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.


7. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

8. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy - prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umowy/zamówienia:
– w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
– w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
– w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
– w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
– w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
– o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
– w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
– o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
 

 IV. Odstąpienie od umowy

1. W kwestiach nieuregulowanych w Regulaminie do odstąpienia od umowy stosuje się zasady określone w przepisach dotyczących zawierania umów na odległość w szczególności określone w ustawie z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000 r., nr 22, poz. 271, ze zm.).

 

V. Ochrona danych osobowych

1. Wszelkie dane klientów, podawane podczas wypełniania formularza zamówienia przetwarzane są zgodnie z "Ustawą o ochronie danych osobowych" z 29 sierpnia 1997r i wykorzystywane jedynie na potrzeby realizacji zamówienia. Wypełnienie formularza z danymi jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych w wyżej wymienionym zakresie.

2. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania lub ich usunięcia.

3. Rejestrując się w Sklepie klient wyraża zgodę na informowanie go o nowościach, promocjach i wyprzedażach.

VI. Postanowienia końcowe

1. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Wszystkie zmiany w Regulaminie umieszczane są na stronie sklepu internetowego a ich zmiana wchodzi w życie w terminie 30 dni od dnia ogłoszenia. Strony związane są postanowieniami Regulaminu obowiązującymi w momencie składania zamówienia.

2. Przedstawienie do sprzedaży na stronie internetowej Sklepu Produktów nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego, lecz stanowi zaproszenie do składania zamówień. W szczególności podane na stronie internetowej sklepu informacje o dostępności Produktów nie stanowią podstawy do traktowania przedstawienia do sprzedaży Produktów jako oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.

3. Wszelkie znaki towarowe i nazwy zostały użyte wyłącznie w celu prezentacji produktów i są własnością producentów.

4. Złożenie zamówienia oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu.

5. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji między Stronami, z intencją polubownego zakończenia sporu a w razie braku porozumienia rozstrzygane będą przez właściwy miejscowo i rzeczowo sąd powszechny zgodnie z siedzibą firmy.